Shop Forum More Submit  Join Login
Pencil Tag by NeonNeoz Pencil Tag by NeonNeoz
Soooooo I got tagged, AGAIN! and this is the results XD

I got tagged by :iconpkmnakamegakiru92:
So here are Da Rulez!
1. Draw Something!
2. Write Something!
3. Tag People!

SO I did a few random things like a kitty face and Greninja, but I also made a puppy Kyoran who shall be loved by all XD
I also drew 3 of Yukio's counterpart interacting with their female versions of themselves XD
Youta's female counterpart is hyper, and is asking him a very random question that not even Youta himself knows Yoshio's female counterpart is pretty much straightforward and calm (anyone is wondering what she meant about their right eyes :3 ), and Yasuo's female counterpart is calm, but also dangerously smart, makes ya wonder what she and Yasuo have in mind O.o
that is all I got =w=
I shall tag:
:iconimboredom:
:iconscarletu-rozu:
:iconyumenonightraid:

And that's about it XD
Have a nice day wave remake 
Add a Comment:
 
:iconjnennyuki:
Jnennyuki Featured By Owner Jun 25, 2016  Hobbyist General Artist
LOOK THEM MEETING EACH OTHER!! TTwTT

Youta and Fem Youta seems like to be the hyper pair/duo :heart: 
Yoshio and Fem Yoshio are the silent ones. 
And I'm surprised with Yasuo and Fem Yasuo o_o
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jun 25, 2016
Yup, they're meeting eacch for the first time XD

Yup, Youta and Fem Youta are the hyper pair XD
Yoshio and Fem Yoshio are the silent duo, not to mention are doctors :D
And why so surprised with Yasuo and Fem Yasuo XD
Reply
:iconjnennyuki:
Jnennyuki Featured By Owner Jun 25, 2016  Hobbyist General Artist
Cause the one seems calm and the other well...xD 
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jun 25, 2016
Lol well? XD
Reply
:iconjnennyuki:
Jnennyuki Featured By Owner Jun 25, 2016  Hobbyist General Artist
well nvm xD
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jun 25, 2016
Hahahaah, lost for words XD
Reply
:iconjnennyuki:
Jnennyuki Featured By Owner Jun 25, 2016  Hobbyist General Artist
Damn you =w=
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jun 25, 2016
What did I do? XD
Reply
:iconkeruber0su:
Keruber0su Featured By Owner Jun 22, 2016  Hobbyist General Artist
Amazing XD
I like Youta and fem.Youta and Yoshio and his genderbender version ;)
OMG Yasuo and fem.Yasuo ....
Alexander: I'm leaving now *Leaves*
-Yumi/Star
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jun 22, 2016
HAhah thanks XD
Genderbends are fun XP
Yes Yasuo and Fem Yasuo together is an interesting pair XD
Yasuo: Heh~ But I was gonna sponsor you in the pro leagues~
Fem.Yasuo: You actually qualify to be in the pros actually
Reply
:iconkeruber0su:
Keruber0su Featured By Owner Jun 23, 2016  Hobbyist General Artist
no problem ^^
The only thing we need now is a genderbended version of kokoro and her counterparts XD
Alexander: ...
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jun 23, 2016
Oh~ That'll be amazing XD

Fem:Yasuo: Hm something wrong Alexander?
Reply
:iconkeruber0su:
Keruber0su Featured By Owner Jun 25, 2016  Hobbyist General Artist
I will probably die doing it XD

Alexander: ...
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jun 25, 2016
Nuuu don't die yet XD

Yasuo: You okay Alex?
Reply
:iconkeruber0su:
Keruber0su Featured By Owner Jun 25, 2016  Hobbyist General Artist
R.I.P   TvT

Alexander: Yeah, sure ........
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jun 25, 2016
Nuuu *places a flower* You were so young QwQ


Yasuo: Alright~ *drags him* We're gonna need you to do some test for a new d-wheel I'm working on~
Reply
(1 Reply)
:iconpkmnakamegakiru92:
PKMNAkamegaKiru92 Featured By Owner Jun 19, 2016  Hobbyist
Oho, look at those genderbends meeting each other! :D Nice! ^^
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jun 19, 2016
Hahah yup, getting to know one another and learning more about it XD
Reply
:iconscarletu-rozu:
Scarletu-Rozu Featured By Owner Jun 19, 2016  Hobbyist Artist
MY TAGS ARE PILING UP AGAIN LOL OMFG.
I NEED TO SIT DOWN AND DO THEM BEFORE IT"S TOO LATE!! xDD

This is genius! xD I like the little interactions between them , it's hilarious! c:
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jun 19, 2016
LOL I'm so sorry XD

And thanks, someone suggested an interaction between them but I forgot who suggested it XD
Reply
:iconscarletu-rozu:
Scarletu-Rozu Featured By Owner Jun 19, 2016  Hobbyist Artist
It's alright , I really appreciate it thought! xD

Oh cool! : O !

salmon heart bullet salmon heart bullet salmon heart bullet 
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jun 19, 2016
Kay XD

Yeah, but I dunno if I should do another one though XD
Reply
:iconscarletu-rozu:
Scarletu-Rozu Featured By Owner Jun 19, 2016  Hobbyist Artist
If you want to! ~u~

salmon heart bullet salmon heart bullet salmon heart bullet 
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jun 19, 2016
Lol I'll think about it XD
Reply
:iconscarletu-rozu:
Scarletu-Rozu Featured By Owner Jun 19, 2016  Hobbyist Artist
Hell ye! 8D! 

salmon heart bullet salmon heart bullet salmon heart bullet 
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jun 19, 2016
Yush XD
Reply
:iconyakumosoulqueen:
YakumoSoulQueen Featured By Owner Jun 18, 2016  Hobbyist Digital Artist
KYORAN! <3 he's so cute!
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jun 19, 2016
ALL OF HIS CUTENESS XD
Reply
:iconyakumosoulqueen:
YakumoSoulQueen Featured By Owner Jun 19, 2016  Hobbyist Digital Artist
YES! X3
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jun 19, 2016
NOW HUG HIM XD
Reply
:iconyakumosoulqueen:
YakumoSoulQueen Featured By Owner Jun 19, 2016  Hobbyist Digital Artist
I SHALL!!!!
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jun 19, 2016
YEAH!!!
Reply
:iconlilyblizz:
LilyBlizz Featured By Owner Jun 18, 2016  Hobbyist General Artist
I'll do it tomorrow at my cousin's house haha
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jun 18, 2016
Hahah kay XD
Reply
:iconbluebunnai:
Bluebunnai Featured By Owner Jun 18, 2016
Awesome work
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jun 18, 2016
Thank you :D
Reply
:iconbluebunnai:
Bluebunnai Featured By Owner Jun 19, 2016
No problemo
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 18, 2016
Image Size
2.4 MB
Resolution
2194×1700
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb

Stats

Views
212
Favourites
6 (who?)
Comments
251
Downloads
2

Camera Data

Make
HP
Model
HP pstc4200
Date Taken
Jun 18, 2016, 11:59:43 PM
×