Shop Forum More Submit  Join Login
Arc-V: Kiseki cosplaying! Kiseki becomes Kazuto!? by NeonNeoz Arc-V: Kiseki cosplaying! Kiseki becomes Kazuto!? by NeonNeoz
It had to be done i couldn't help it this was the result of 9f adorable and cuteness cX
And yes Kazuto caught her red handed or could it be a different situation~ ;3
But he still loves her

Kiseki belongs to :iconkeruber0su:
Add a Comment:
 
:iconscarletu-rozu:
Scarletu-Rozu Featured By Owner Aug 23, 2017  Hobbyist Artist
Awww , so sweet~ <3.

green heart bullet green heart bullet green heart bullet 
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Aug 23, 2017
Hah thanks x3
Reply
:iconscarletu-rozu:
Scarletu-Rozu Featured By Owner Aug 26, 2017  Hobbyist Artist
No prob : D.


green heart bullet green heart bullet green heart bullet 
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Aug 26, 2017
Yush cX
Reply
:iconanysketches:
AnySketches Featured By Owner Jul 25, 2017  Hobbyist Digital Artist
My xD
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jul 25, 2017
Yes x3
Reply
:iconanysketches:
AnySketches Featured By Owner Jul 25, 2017  Hobbyist Digital Artist
Cx
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jul 25, 2017
8D
Reply
:iconbadrater:
Badrater Featured By Owner Jul 25, 2017
Cuteness, HMMMM????
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jul 25, 2017
Oh y3ah
Reply
:iconpredalienmaster:
PredalienMaster Featured By Owner Jul 24, 2017  Hobbyist General Artist
totally shy cute nwn
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jul 24, 2017
Thanks bro XD
Reply
:iconyakumosoulqueen:
YakumoSoulQueen Featured By Owner Jul 24, 2017  Hobbyist Digital Artist
Aww! She looks really good in Kazuto clothes XD
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jul 24, 2017
Yush she doesmcX
Reply
:iconyakumosoulqueen:
YakumoSoulQueen Featured By Owner Jul 24, 2017  Hobbyist Digital Artist
Yup >w<
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jul 24, 2017
Yeah x3
Reply
:iconyakumosoulqueen:
YakumoSoulQueen Featured By Owner Jul 24, 2017  Hobbyist Digital Artist
x3
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jul 24, 2017
B33
Reply
:iconyakumosoulqueen:
YakumoSoulQueen Featured By Owner Jul 24, 2017  Hobbyist Digital Artist
lol XD
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jul 24, 2017
Yush XP
Reply
(1 Reply)
:iconkeruber0su:
Keruber0su Featured By Owner Jul 24, 2017  Hobbyist General Artist
Awww she looks adorable =w= Kazuto's clothes really suits her ;3
Thank you for this little gift! >w<
-Yumi/Star
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jul 24, 2017
Hahaha thanks cX His clothes really does suit he may even consider letting her keep it;3
An your welcome cX
Now to figure out how she got into this situation xP
Reply
:iconkeruber0su:
Keruber0su Featured By Owner Jul 24, 2017  Hobbyist General Artist
Awww =w=
Yay! Thank you again though QwQ
One: She stole them XD
Second: ... Heheheheh <w<
-Yumi/Star
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jul 24, 2017
Yush cX
Haha no problem cx
Lol she must be bold cX
Oh my what I'd the second one X3
Reply
:iconkeruber0su:
Keruber0su Featured By Owner Jul 25, 2017  Hobbyist General Artist
She is bold in this moment x3 I guess she's gonna faint, just wait a few second xD
Maybe she had all her clothes wet nor maybe she did a mess and she needed a change of clothes XD
-Yumi/Star
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jul 25, 2017
Lol oh my poor girl XD
Lol that could be it XD
Reply
:iconkeruber0su:
Keruber0su Featured By Owner Jul 26, 2017  Hobbyist General Artist
Kiseki: Waaah! O/////O
Reply
:iconneonneoz:
NeonNeoz Featured By Owner Jul 26, 2017
Kazuto: *hugs her from behind* its alright Kiseki, no need to be embarrassed about it
Reply
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 24, 2017
Image Size
1.0 MB
Resolution
1270×1748
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb

Stats

Views
193
Favourites
7 (who?)
Comments
374

Camera Data

Make
HP
Model
HP pstc4200
Date Taken
Jul 23, 2017, 7:29:55 PM
×